Tor

Ännu en liten kille som jag fick äran att föreviga både i magen och efter han kommit ut. Är så otroligt lyckligt lottad! Jag tycker det är jätteroligt att det här med nyföddfotografering blir större och större i Sverige. Jag tycker det är otroligt roligt att föreviga de små och att få se hur olika de små är redan från början.
 
Jag älskar det enkla i dessa fotona men tycker de är så otroligt fina! Får mig verkligen att längta efter min egna lilla så jag kan få fota lite. Det blir nog väldigt mycket testa nya saker med min egna lilla bebis :)
 
Har haft ett planeringsmöte med ett brudpar i Juni och OJ vad jag längtar! Vilka godingar alltså :) Ska blir helt sjukt roligt att föreviga dessa två! Jag har en liten föraning om att det kommer bli lite härliga skratt och bilder! De fick dessutom underhållning av min lilla tjej som röjde runt här! Det ingår haha... :)
 
 

Wow! Den första bilden!

Svar: Åh tack så mycket!!
Lisa-Marie Chandler

2014-03-31 // 21:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: