Före...

Här kommer lite förebilder kan man kalla dem :) Om några veckor när bebisen kommit kommer efterbilderna. Therese känner jag lite sen tidigare och har faktiskt fotat henne och hennes familj tidigare när de kom hit för en 1-årsfotografering av första sonen och lite familjebilder. Hon skickade en massa bilder med inspiration och lite utmaningar till mig innan och jag tycker givetvis det är otroligt roligt att testa något nytt så jag satte mig och funderade och planerade inför fotograferingen. Ni kommer inte att få se den bilden som var knepigast för det får ni vänta tills bebis kommer ut med men de andra bilderna kommer här nedan! Vi hade ju mycket planer på att storebror skulle vara med och interagera men som jag märkt rätt ofta när man ska ta just gravidbilder så är storasyskon inte alltid så sugen på att göra precis som mamma och jag skulle önskat haha :) Tur är ju att de ger en så otroligt mycket fina bilder ändå och att deras idéer ofta är bättre än mina :)
 
 

» Lotta

Gillar kladdet :D haha

Svar: :)
Lisa-Marie Chandler

2014-04-02 // 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: