Jag ser det snöar...

Ja nu snöar det! För fullt! Trots att jag inte är riktigt frisk så var jag tvungen att gå ut och gå med min dotter en stund och fota i det vita vackra.
 
Jag tänkte också lägga ut erbjudandet jag nämnde igår givetvis :) Jag kommer boka från 20 januari och framåt så först till kvarn!
 
Jag sitter även här och försöker planera en väldigt speciell fest. I slutet av denna månaden blir denna fotografen 30år. Jag lämnar 20-talet vilket känns konstigt. Inte dåligt men konstigt, kanske för att det händer så sällan av vi byter förstasiffran. Man gör det ju liksom bara var tionde år. Men planerna smids för fullt i alla fall :)
 
Här kommer nu bilder på min lilla tjeja :) Den första innehåller erbjudandet.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: