Var tog snön vägen?

Ja, så sitter jag här och undrar var vår snö tog vägen. Har laddat som en galning för lite vinterbilder men så POFF så regnade den bort (det är lite vitt kvar men inte mycket). Det är dessutom dags för bröllop på lördag och givetvis har jag önskat mig snö till fotograferingen. Som tur var var det snö på provfotograferingen så vi har några sådana i alla fall. Det kommer att bli så bra för de är så otroligt fina tillsammans!
 
I lördags körde jag en heldag. Först utomhusfotografering med Martin och Anna som jag valde ut för parfotografering och när vi träffades kändes det verkligen ÅH vad jag valde rätt. Sprudlande, glada och gjorde precis som jag sa :) Förutom lite extra pussande mitt i tagningarna med det är godkänt haha!
 
Efter utomhusfotograferingen kom jag hem med dygnsura byxor (givetvis låg jag i snön!) så jag gjorde migsjälv lite kaffe och satte mig vid datorn en stund tills nästa kund kom till studion. Efter dem så blev det ännu en familj på kvällen och sen hade jag en ensamkväll. De är få men man ska ta vara på dem. Ladda batterierna ordentligt när man har chansen, jag jobbade givetvis samtidigt som jag tittade på massor av film och åt mindre nyttiga saker. Min dotter var hos sin mormor som är hennes favoritperson i hela världen (man skulle kunna hoppas att det var hennes mamma men icke!)
 
Här kommer lite bilder på mina fina! Anna och Martin, tack så otroligt för att ni ställde upp och för att ni bara strålade och gjorde mitt jobb enkelt! :)
 

» Sofie

Åh så himla fina bilder Lisa-Marie!!

Svar: Tack så jättemycket! :) Vad glad jag blir!
Lisa-Marie Chandler

2014-02-07 // 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: