Sjukstuga

Ja, vi har haft lite sjukstuga här ett tag. Dottern igen (längtar SÅ till vår och sommar!). Jag har vilat och smygfotat lite. Har även bestämt mig för att dra ner ordentligt på tempot till i sommar. Jag kommer absolut att fota så det är bara att fortsätta boka tid, från och med April blir det mest fredag-söndag. Jag älskar fortfarande det jag gör och längtar massor till nästa fototillfälle! Det har blivit rätt många gravida på sistone, det känns verkligen så att när man själv är i en viss del av livet så drar man liknande till sig haha :)

Idag bär det av till Skara för mig, lillan och mamma. Vi ska hälsa på min lillasyster och det ska bli fantastiskt roligt :) Hon studerar där. Längtar verkligen efter henne (och plussa på med lite gravidhormoner så blir det lite extra på det haha..)
 
Jag har en smygbild nedan från gårdagens fotografering för er att se!
 

Åh i Skara! Vad kul! Typ där bor ju jag!

Svar: Vad roligt!Vi hade en jättehärlig helg med familjen :)
Lisa-Marie Chandler

2014-02-22 // 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: