Moln på himlen...

Ja idag var det faktiskt moln på himlen för omväxlings skull men kvavt som sjutton! Jag har jobbat och haft världens goaste familj i studion som jag fotade när de "bara" var 3 i familjen men har nu växt sig större och är nu 4. Jätteroligt att ha återkommande kunder, man blir ju så lycklig av att få se barnen växa sig större :)
 
Jag känner verkligen att tiden inte räcker till och det tickar på innan man hinner sätta sig ner och fundera på vad man gör egentligen :) Det bästa på min dag är sista halvtimmen innan min dotter går och lägger sig. Hela familjen samlas i vår säng och vi busar och leker tittut med täckena och vissa gånger (eller oftast faktiskt) så kör min dotter ett hoppmaraton utan dess like! Det är så underbart att bara vara. Hon är alltid glad och det är inte speciellt mycket gnäll under denna stunden. Bara kärlek :) Jag är så lyckligt lottad!
 
Idag bjuder jag på en familj från förra veckan. En lite speciell fotografering då jag fotade dotterns morbror med familj innan dem kom och jag kan säga att denna tjejen gillar sin morbror! Hon ville inte vara med från början och morbror räddade dagen kan man säga! :)
 

Jättemysiga och härliga bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-09-12 // 09:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: