Helgen är här!

Ja mina vänner. Det är återigen helg :) Veckorna bara flyger förbi och det känns som att jag står i mitten och allt bara händer mitt framför ögonen på mig. Som ni vet har jag en liten tjej på 1 år och 10 månader och hon tyckte det var en tokdålig idé att sova i natt så vi slog till med att sova i 2,5 timmar. Jag har verkligen gått runt som en zombie idag (tur att jag inte hade någon fotografering även om jag absolut hade klarat det). Känns bra att jag kunde ta det lungt och vila och arbeta framför datorn. Småbarnstiden är underbar och härlig men riktigt oglamorös och toktung ibland... Ni som är föräldrar vet säkert vad jag pratar om :) haha...
 
Imorgon är min lediga dag med familjen! Jag hoppas att vi alla är återställda och pigga så vi kan hitta på något riktigt roligt :) Som vanligt så funderar jag på att åka till någon djurpark då min fina lilla tjej är helt besatt av djur av alla sorter men just nu ligger häst i täten. Ska bli otroligt roligt att låta henne pröva att rida någon gång :)
 
Ha en galet fin helg alla fina följare!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: