Tårar i ögonen..

Ja det hade jag idag. Av lycka! Ni som följer bloggen såg att jag skrev om mina syskon häromdagen. Nu idag har min fina bror fått ännu en dotter som är så otroligt lik sin storasyster och ögonen vattnas så fort jag kikar på fotona vi fått av dem. Jag är så glad att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen... Jag hoppas vi får komma förbi BB snart och hälsa på och gosa lite (och fota om jag känner mig själv rätt..)
Grattis till världens finaste lillebror, svägerska och brorsdotter till erat nytillskott! Det känns helt overkligt att min lilla lillebror är vuxen och har två döttrar. Nu kniper bröstet igen så nu måste jag slute skriva så jag inte börjar böla här framför datorn...
 
Jag och Lily fick beskedet mitt på dagen och firade med en härlig höstpromenad och jag hade med mig kameran och en ask russin (ja, jag måste tyvärr muta lillan numera om jag vill få henne framför kameran haha...) Det var härlig sol och temperaturen var riktigt behaglig efter ett antal dagar med väldigt kallt väder.
 
Tänk att jag har en sån fin tjej! Hon är så otroligt go (inte lätt alltid men det bra överväger det dåliga haha..)
 

Åh den sista bilden är ju bara underbar!!

Svar: Tack så jättemycket! Älskar den!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-13 // 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: