Syskon...

Ja syskon handlar det om idag. Sitter och väntar på att bli faster igen och känner mig otålig då min lillebror ska bli 2-barnspappa. Hur gick det till? Den lilla killen som retade gallfeber på mig som liten (eller.. det gör han fortfarande haha..) ska gå och bli pappa till TVÅ stycken vilda barn!
 
Jag vill ju väldigt gärna ha ett syskon till min lilla tjej då jag själv uppskattar det så otroligt mycket. Vet inte var jag skulle vara utan mina fina syskon. Ni förstår inte vilken tur jag har som har dem. Ja vi bråkar och skäller och tycker olika ibland (eller för det mesta) men vi finns där i vått och torrt och skulle alltid ställa upp och någon behövde oss. Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina syskon för de är något av det bästa jag har! Vi har tagit oss igenom mycket under åren och nu går vi igenom ett annat skede i våra liv och även där finns vi kvar för varandra.
För hur underbara ser inte dessa nördar ut?
 
 

» Lotta

Aw! Syskon är jävligt underbart. Inom familjen kan vi vara oense men vi är ändå en helhet. Som det ska vara. Massa kärlek!!! :D <3

Svar: Ja ni är grymma! :)Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-10 // 16:40:01
» Mami

Jag kan bara hålla med. Vad duktig du är Lisagumman,,så jättefina kort

Svar: Tack mamma! Det värmer :)Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-10 // 19:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: