Sofia och Daniel

Så var det då dags för en alldeles jättelång bildkavalkad från min höstbröllopsfotografering :) Glädje och kärlek räcker inte för att beskriva detta par! Jag är så glad att jag valde just de för denna fotografering.
 

Jättefina bilder!!!!!

Svar: Tack så jättemycket!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-14 // 11:34:28
» Luiza

Fullständigt underbara bilder!!!! Helt klockrena. Jag blir så avundsjuk.
Och vilket par!!!! Det strålar om de. Precis som om de faktiskt vore nygifta och nykära.

Kram på dig

Svar: Tack så jättemycket Luiza! Ja de är verkligen fina ihop!!
Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-14 // 13:25:35
» Frida

Riktigt fina bilder! Gillar dom där de är barfota, riktigt härligt kontrast mot finkläderna! :D
vackert ljus och vackra färger!

Svar: Tack så otroligt mycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-14 // 17:43:18

Så härliga bilder! Roligt att göra något mer med bröllopskläderna än bara de vanliga bilderna!

Svar: Åh tack så mycket! Ja det var idé jag lånade av en annan fotograf (emmelifoto.se) och det var verkligen jätteroligt!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-14 // 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: