Mys i Kungsträdgården...

I förra veckan blev jag kontaktad av en mamma som skulle komma till Stockholm med sin son över helgen och ville vädigt gärna få honom och sig själv fotade och jag lyckades givetvis trycka in en tid på fredagen så vi möttes i Kungsträdgården där samer samlades för helgen och hade en demonstation mot gruvboomen.
 
Mamma Moa-Sara och sonen Teodor var alltså där för detta och var klädda i sina otroligt fina samedräkter och det var verkligen roligt och en ära att få fota dem! Vi stoppades flera gånger under fotograferingen då nyfikna människor också ville få en bild på dem och även låna Teodor för en bild med dem själva. Jag hade jättetrevligt och jag känner även mamman via internet lite grann sen tidigare så det var en härlig dag och solen värmde på också vilket givetvis var ett stort plus!
 

» Frida

Så fina bilder och roligt att få fota något lite annorlunda! :)

Svar: Ja det var jätteroligt! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-28 // 12:03:03
» Maria

Fin Kusin man har :) Och fina bilder tog du på dem!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-09 // 23:13:59

Tack vare dina bilder fick jag mitt livs finaste julkort. Bilderna på Moa och Teodor är verkligen underbara!

Svar: Men å tack så otroligt mycket! Jag blir verkligen superglad av dina ord!
Lisa-Marie Chandler

2013-12-26 // 13:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: