Liten kille, stor kanelbulle :)

Så har tiden kommit för att kika på lite kanelbullebilder :)
Hade en jätterolig fotografering av lilla Agathon som fyllde 1 år på kanelbullens dag och hans mamma hade en superkul idé så de hade med sig en korg med kanelbullar! Måste göra så oftare känner jag haha :)
 
Idag skulle jag egentligen fotat två porträttfotograferingar men tyvärr vart vädret supertrist så jag sitter och jobbar hemma och sörjer att vi fick boka om. Men som tur är verkar det som att helgens väder kommer bli kalas så det känns bra!
 
 

» Sara

Härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-09 // 12:44:01
» Lotta

Vilken liten gubbe! Får man ta med honom hem?

Svar: Nja :) Jag tror de vill spara honom haha.. Visst är han söt!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-10 // 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: