Lily min Lily!

Idag har varit en fullspäckad och rolig dag! Började med första tandläkarbesöket för vår nästan 2-åring :) Hon börjar blir stor! Jag åkte sen och fotade en kollega till mig som ville ha bilder till sin hemsida vilket blev tokbra i det fina men kalla höstvädret! Sen skjutsades min man till Bromma Flygplats då han ska ner till Skåne i en vecka och efter det hände det som jag längtat efter länge. Jag tatuerade mig! Jag hade tidigare en liten katt som jag absolut inte var nöjd med på vristen. Den blev inte alls som jag tänkt mig från början men den har suttit där den suttit tills jag började längta efter en lilja (eftersom att vår dotter heter Lily) och ville ha en sån någonstans på kroppen men jag ville ändå inte ha fler tatueringar och kom då på att jag kanske kunde tatuera över den jag inte är nöjd med. Jag hittade till slut den tatuerarern som jag ville skulle göra detta (en väns man som är helt fantastisk på just detta) på Imperial Tattoo i stan.
Jag kom dit och var lätt nervös (eh... lite?) men oj vad han jobbade snabbt och jag ville bara strypa honom en stund (jag blir lätt aggressiv när jag har ont om än i mitt huvud haha..). Sen sprayade han på en mirakelspray som bedövar så resten av tiden fotade jag och pratade som mig själv igen :) ÄLSKAR den sprayen. Kändes knappt alls!
 
Jag är så otroligt nöjd! Älskar numera min vrist för där sitter min Lily nu. Min älskade unge <3

» Frida

Den blev jättefin! Vilket vackert minne! :)

Svar: Tack Frida! Jag är sååå glad och nöjd!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-12 // 08:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: