Lilla Alice

I veckan hade jag lilla Alice på besök i studion och hon var ett litet charmtroll minsann. Väldigt kär i sin mamma (precis som det ska vara) :) men bjöd mer än gärna på goa miner och flera sprakande leenden!
 
Det har varit en rätt hektiskt vecka men imorgon är det lite ledighet med familjen på schemat och städning deluxe! YAY haha... :) På söndag kör jag igång igen och då är det kurs och familjefotografering och jag håller alla tummar och tår för att vädret ska vara med mig! Nu ser det rätt mörkt ut och det vore ju supertrist att behöva flytta tiden på fotograferingen.
 
Här bjuder jag på lite goa bilder på lilla Alice!
 
 

» Lotta

Cool tjej längst ned till höger :)

Svar: :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-26 // 08:30:43

Jätte nöjd alla bilder blev så fina på henne! Nöjd mamma :)

Svar: Åh vad glad jag blir :) Hon är en riktig goding!!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-28 // 20:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: