Kärlek från första stund!

Nu har jag haft flera dagar där det bara rusar på! Mycket kunder vilket är jätteroligt och det känns faktiskt rätt roligt att jag fått använda studion lite mer än jag gjort i somras då jag begravde den ett tag för alla fina färger utomhus. Visst har jag dragit fram den då och då men har helt klart föredragit att vara ute. Det gör jag fortfarande (finns fortfarande chans att boka höstfotograferingar!) men nu är studion avdammat för det lite kallare halvåret.
 
Jag kommer att lägga ut ett erbjudande för lite studiofotografering för er som hört av er och önskar julklappar till nära och kära! Det kommer att bli en dag då man får lite kortare fotograferingstid för ett lite bättre pris helt enkelt så håll ögonen öppna! :)
 
Idag så var det dags för en Newbornfotografering och det var verkligen ingen Newbornfotografering som helst utan min nyaste brorsdotter som är så otroligt söt så man kan gå under! Det är lite speciellt när man kan gosa lite och på pussa på de härliga kinderna när man fotograferingar (det gör jag ju normalt inte vid fotograferingar så ni inte tror att jag hoppar på alla goa bebisar jag fotar även om impulsen ibland finns där då de bara är fööör goa haha.. )
 
Givetvis var storasyster med på ett hörn också och visst är det underbart med lite syskonkärlek! Man smälter totalt!

» Lotta

Vår fina nya lilla tjej. <3

Svar: <3
Lisa-Marie Chandler

2013-10-23 // 21:57:41
» mami

Åhhhh, man blir så varm i kroppen när man ser så fina bilder du tar gumman. Sitter o ler hela tiden. kram på dig du superduktiga fotograf

Svar: Tack fina mami! Jag är så otroligt glad i bilderna jag med <3Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-24 // 06:58:44
» Frida

Jättefina bilder! Riktigt mysigt. Förstår att det är svårt att hålla sig borta från de där kinderna! ;)

Svar: Tack Frida! Ja de är alldeles för goa för att inte pussa!!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-24 // 09:49:06
» Linda

Otroliga bilder. Du är verkligen en fantastisk fotograf.

Svar: Åh tack så otroligt mycket! Blir alldeles rörd!
Lisa-Marie Chandler

2013-10-24 // 12:06:02

Åh jag blev alldeles tårögd <3 längtar tills jag också kan föreviga mitt brorsbarn som äntligen fick för sig att sen den stora världen igår. Så mycket känslor så man bubblar över!

Fantastiska bilder, som alltid!

Svar: Tack så jättemycket Julia! Ja det är så fantastiskt med alla känslor som bubblar över! Grattis till dig :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-24 // 20:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: