Galen dag fylld med skratt!

I söndags så hade jag ju kurs hos Emelie (jag har skrivit om detta tidigare att jag går på kurs hos Emelie för att förnya och förbättra mig själv som fotograf.) Det är så otroligt lärorikt och hon är så otroligt bra på att dra fram mina bra sidor och att få mig att inse vad jag behöver göra och hur :)

Denna gången hade vi som modell en annan av de som också arbetar som fotograf men som går hos Emelie precis som ja! Gissa om det var massor med skratt och roligheter under den halvtimmen när vi sågs alla tre, det var inte många sekunder Helena lyckades hålla minen och se cool ut kan jag säga! En galet rolig fotografering var det utan tvekan!
 
Samtliga bilder är tagna av Emelie Ohlsson (www.emelieohlsson.se)

Åh men vilka härliga bilder :D

Svar: Haha.. Visst är de härliga! Jag fick låna de från Emelies blogg :)
Lisa-Marie Chandler

2013-10-29 // 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: