En underbar dag!

En fullspäckad dag stod på schemat idag. Vaknade upp och myste med familjen och åkte sen iväg för kurs med fina Emelie :) Jag tog då lite foton på en annan kollega vid namn Helena! Det var otroligt roligt och jag fick med mig ett antal fina och härliga bilder på henne! Hon borde extraknäcka som modell känner jag rent spontant! :)
 
Efter det så stod en riktigt härlig familj på kö för att bli fotade! Tog nog några av mina bästa familjebilder idag tror jag minsann. Ett tvillingpar (lite äldre än de brukar vara dock haha..) och de var verkligen härliga att ha att göra med och försökte verkligen att göra exakt som jag sa, det är man ju liksom inte riktigt van med när man mest fotar småbarn haha :) Innan vi skiljdes åt sa killen att när kan vi göra detta igen det var jätteroligt? Då känns det verkligen härligt! Jag vet att jag sagt det tidigare och jag menar det verkligen. Jag ÄLSKAR mitt jobb!!
 
Avslutade dagen med att snabbt träffa familjen och jag fick mysa med min lilla brorsdotter hur länge som helst. Tänk vad underbara de är de små knyttena... Kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: