Vila..

Efter ännu en lång dag på kattutställning idag så har jag faktiskt tagit ledigt i 2 dagar.. I 2 hela dagar ska jag inte fota någonting (antagligen blir det lite på dottern haha..) men inga kunder. Jag behöver verkligen lite ledighet. Det blir dock lite datortid och städning på hög nivå här hemma men annars så blir det ledighet.
 
Det blir sen en härlig vecka i fotograferingens tecken! Love it! :)
 
Måste bara skriva något privat också :) Min dotter har ju varit hos mormor och kusin vitamin har varit där också så jag har ju längtat rejält efter mitt lilla hjärta och åkte och hämtade henne efter att jag varit hemma och lastat ur studion ur bilen. OJ vad härligt det var att ha henne tillbaka! Min lilla solstråle (som dock var mkt trött efter alla äventyr under helgen) och somnade djupt i bilen... Det bästa med jobbet är att komma hem till sin familj! Underbart!

Här kommer några av dagens bilder! Fler kommer sen! :)

 

Wow! Du är grym :D

Svar: Tack så otroligt mycket! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-17 // 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: