Kärleken..

Ja kärleken den kärleken... Är det inte kärleken man hyser för sitt barn är det kärleken för ens familj, man eller till och med sig själv. Den finns verkligen i allt vi gör och att fota kärlek är faktiskt något riktigt speciellt. Man liksom lever sig in i de fnittriga och härligt kära människor man fotar. Eller så får man ordentligt med moderskänslor när man fotar de där speciella bilderna på ett barn och dess förälder. Jag är så otroligt glad att jag får göra något där jag stöter på och får leva i andras bubbla då och då. Det är lite unikt att få komma in på livet på folk på det sättet en fotograf får. Jag är tacksam. Tacksam över att jag har en alldeles egen bubbla av kärlek här hemma och att jag får låna och ta energi från andras lycka också :)

Här kommer en kavalkad med några av dem bilder jag tagit under året... Mer kärlek till folket!
 
 
 
 

ÄLSKAR bilderna på den ljushåriga tjejen o hästen!! Faktiskt dom bilderna som var dom allra första jag fick se från dig, och jag blev så kär i bilderna så jag klippte sådan frisyr! :D Haha, är fortfarande kär i hennes frisyr.. Så funderar på och klippa så igen! Keep up the good work!

Svar: Haha vad rolig du är :) Det passar dig bra! Hon är faktiskt min barndomsvän. Vi har varit vänner sen vi var 2 år gamla :)
Tack fina du!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-14 // 18:53:43
» mami

Underbart, love it :9

Svar: Tack mami ♥
Lisa-Marie Chandler

2013-11-15 // 11:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: