Julen..

Alla pratar om julen just nu! Jag har knappt fattat att sommaren tagit slut och så inser jag att julen står och knackar på dörren. Hur gick det till? Så i helgen blir det juldekorerande antar jag :)
 
Just nu är det lite dött på bloggen men jag fortsätter att bombardera er med bilder på min fina tjej! Det jag fotar nu mest är antingen bostäder eller så har jag inte fått tillåtelse att visa bilderna i bloggen så då får jag sprida bilder på min egna. Hoppas ni inte tröttnar! Men mest arbete är det just nu med att planera, redigera och marknadsföring. Tufft arbete det med och otroligt tidskrävande! Igår hade jag mina brorsdöttrar över för att förhoppningsvis få till ett fint julkort. Vilken pärs! Barn överallt (den lilla låg givetvis still) och röj med låtsassnö och ballonger som blivit kvar sen tidigare, tomteluvarna flög genom lyften och snön yrde :) Ja ni förstår ju :)
Någon fin fick man nog till med jag väntar lite med att visa dem :)
 
En bild kan ni få på min lilla tjej som trodde det regnade igår tydligen och då bestämde jag mig för att testa det vita golvet som också är nytt till studion :)
Bjuder även på lite bilder på mig och min lilla tjej då svägerskan ställde upp och fotade oss!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: