I väntan på syskon...

För några dagar sedan träffade jag en helt underbar familj i Farsta Gård. De väntar på ett litet syskon :) Jag var så otroligt glad att de kontaktade mig efter att ha blivit rekommenderade av en annan kund. Vi vart otroligt glada över att solen bestämde sig för att skina under just den timmen vi träffades, det var blött på marken efter en regnig natt men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :)
 
Jag måste säga att jag är otroligt nöjd med denna fotograferingen, fick till så fina motljusbilder då solen var lite vagt i bakgrunden och glädjen och kärleken i familjen går inte att dölja :)
 




Underbara bilder, som vanligt!

Svar: Tack Louise! Vad roligt att du tycker om dem! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-11-08 // 12:42:44

Men herregud vad du är duktig med kameran! Snyggt!

Svar: Tack så jättemycket!! Det värmer otroligt mycket!
Lisa-Marie Chandler

2013-11-08 // 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: