Fullt upp!

Jag har inte fått tillbaka min bil :( Är så otroligt irriterad över bristen på information från mekanikern och löftet om att bilen skulle vara klar igår men ingen ringer... Jag kommer inte att kunna arbeta imorgon (bostadsfotografering då det krävs bil). Känns otroligt jobbigt och jag avskyr verkligen att behöva ställa in jobb och speciellt när det handlar om en jäkla bil!!!
 
Som tur är har jag haft en superbra dag tills dess! Fotade en frisörsalong på förmiddagen och avslutade dagen men en jättemysig fotografering av en familj och en liten 10-veckorstjej som var riktigt härlig och glad och tyckte det här med fotografering inte var så dumt inte :) Lite annorlunda då kunden ville ha svart bakgrund och det tycker jag var jätteroligt då det inte är så jätteofta folk vill ha svart men det blir ju riktigt läckert faktiskt :) Min nya kälke har ÄNTLIGEN kommit så jag ska kunna fota lite julfoto på den var tanken :) Lillan var ju lite liten men hon fick prova den ändå :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: