En helt galen helg!

Ja denna helgen har verkligen varit den galnaste någonsin!
Jag har inte hunnit med något alls och samtidigt har jag varit som en Duracellkanin på extra superbra batterier.
 
Lördagen började jag med att fira min dotter och sen iväg och impulshandla en klänning till kvällen. Iväg till Stadshuset för en av de mest underbara bröllopsfotograferingarna jag haft! SÅ otroligt roligt även om det var kallt och det spöregnade mitt i alltihopa! :) Hem för att bättra på sminket och på med feststrassen och högklackat och vidare på ett 90-årskalas (3 st som fyller/fyllde 30 år) som slog på stort och hade hyrt Folkets hus i Årsta. Otroligt roligt kalas och vi fick god middag och underhållning! Kom hem och däckade på direkten (jag körde så det var alkoholfritt all the way!)
 
Söndagen var ännu tuffare :) Upp vid 7.00 och jag kastade mig in i köket och började baka/fixa färdigt de bakverk som var tvungna att göras samma dag. På med kalaskläder och snabbt till min pappa där vi firade min lilla tjej med släkten. Vi var dock tvungna att lämna partyt innan de andra och åka hem för att göra om allt igen och då vart det bak och dekoration av nästa tårta samt fixa vårt hem (som såg ut som ett bombnedslag sen morgonens hysteri). Vi ringde in våra närmsta vänner som kom tidigt och riktade upp det hela lite :) Sen hade vi ett supermysigt kalas med våra vänner och vi åt återigen tårta och en massa onyttigheter men vet ni va! Vi gjorde pastasallad innan och åt och det räknas helt klart som att vi varit nyttiga tycker jag! :)
Avslutade med storstädning och disk (nej vi har ingen diskmaskin) och sen föll vi ihop i en hög kl. 20.00 på soffan...
 
En riktigt härlig men stressig helg! Nästa år blir det INTE så här det kan jag garantera. Jag hann faktiskt inte njuta riktigt utan stressade mig igenom mestadels av helgen och det vill jag inte göra igen.
 
Här kommer en bild jag fastnade för i lördags bara för att den är så otroligt glad och verkligen speglar hela vår fotografering. Det är lite mer av en backstagebild då de inte alls var beredda utan jag bara klickade när de var på väg mot mig :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: