Otur med vädret!

Idag kom Therese hit med sin familj från Västerås för att bli fotade ute och inne i studion! Och givetvis så regnar det :) Jag har inte tur med vädret kan man säga! Men som tur är är vi inte rädda för regnet och slängde oss ut efter att ha gjort projekt "Trash the cake" med lilla Algot som fyllt 1 år! Bilder på det kommer senare!
Efter ett tag började det givetvis regna rätt kraftigt och vi tog skydd under ett träd och då insåg jag att vi kunde knäppa några bilder där inne! Härliga Therese hade på sig en superfin gul klänning som passade så himla fint in i den gröna bakgrunden!
 
Tack för idag! Det var jätteroligt! :)
Nu har en fin jacka som jag kan ha i regn och rusk samt gummistövlar (roooosa såklart!) som jag kan använda när jag fotar i detta vädret nästa gång! Tyvärr låg de på posten när vi var ute idag :) Så jag plaskade tillbaka hem med dyngsura skor! Helt klart värt det!
 

» Lotta

Ja blusen var jättefin till bakgrunden :)

2013-05-29 // 21:49:00

Tack själv! Det var jätteroligt, även om jag frös hela vägen hem. ;-)

Ska bli kul att se Algots tårtafoton också!

Svar: Stackars dig! Jag vet ju hur dyngsur jag var när jag kom hem och kan tänka mig att det inte var så skoj att sitta så i bilen i 1,5 timmar... :) Hoppas du blev uppvärmd när du kom hem i alla all!Återkommer med fler foton via mail!
Lisa-Marie Chandler

2013-05-30 // 07:45:44

Ååååå så roligt! Jättefint :) Vilken gullig familj

Svar: Visst är de fina! Det var jätteroligt trots vädret!
Lisa-Marie Chandler

2013-05-30 // 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: