Körsbärsträden...

Jag har faktiskt också tagit mig till Kungsträdgården med min familj och en vän för att få fota dessa vackra rosa skapelser... Tyvärr har de börjat vissna och det kändes lite tråkigt men jag fick nog till några bilder på de ändå. För er som inte vet så är jag väldigt rosa och älskar allt som är rosa. Så givetvis är körsbärsträd något jag ska få min man att plantera när vi har ett eget hus och hoppas hoppas de hinner växa upp och bli stora och fina!!
 

Vackra bilder! Var du där i helgen? Jag var där igår, men fick inte alls till sådana här fina bilder som du har. Tyckte träden kändes lite "slitna" och så var det hemskt mycket folk. Men fint är det, hur som helst!

Svar: Ja vi var där i helgen... Tråkigt att träden var så nere.. :(Tack så mycket för din fina kommentar!!
Lisa-Marie Chandler

2013-05-13 // 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: