I regn och rusk!

 
Igår hade jag planerat in en fotografering med min syster och bror samt svägerskan. Dagen började bra med solsken och härlig blå himmel och jag var glad att det blev så fint väder då vi skulle ses på eftermiddagen. Helt plötsligt susade flera moln in på min blå himmel och täckte den med mörka moln som lovade regn. Jaha tänkte jag och insåg att min fotografering antagligen var inställd. Sen tänkte jag två steg till och tog fram mitt nya paraply som är tänkt att användas om det eventuellt regnar på någon av sommarens bröllop. Fram med gummistövlarna och bra kläder (till mig). Körde ut och mötte de vid vattnet och det verkligen öste ner varvat med lite uppehåll och det var riktigt blött! MEN, alla väder går att fota i märkte jag. Det är bara lite blötare haha..
Jag kämpade på för att få till fotona och mina modeller hade på sig morgonrock och foppatofflar mellan fotograferingarna. Jag hade jätteroligt när jag puttade ut min kära syster i det iskalla vattnet! :) Allt för konsten heter det!
 
Så, nu vet jag att jag kan fota i alla väder! Vi skrattade ordentligt under fotograferingen i alla fall!
 
Vi avslutade med lite närbilder i grönskan när det faktiskt var uppehåll!



 
Och två backstagebilder som jag bara älskar! :)

» Mami

Trevligt med lite regn, fina bilder blev det ialfall

Svar: Tack mami! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-05-27 // 19:29:15
» Luiza

Underbara bilder. När jag blir smal och om jag känner mig tillfreds med mig själv, så är det dig jag kommer till, men det vet du ju redan =).
Kramar

Svar: :) Tack så mycket fina du!Du är alltid välkommen det vet du :)
Kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-05-28 // 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: