Väntan...

Idag träffade jag en familj som jag fotat tidigare. När lilla My var inne i magen fotade jag mamma, äldsta dottern och pappa. Nu var det alltså dags igen! :) Vi fick gå runt lite för att hitta de perfekta platserna eftersom att det var gassande solsken och solen lös igenom allt! Men det blev bra till slut och det var en riktigt rolig fotostund med alla tjejerna och även deras egen assistent som följde med! Funderar starkt på att låna henne för hon var en riktigt baddare på att få lillan skratta :)
 
Lite trött i benen och glad i själen har jag valt ut några favoriter! Hoppas att ni gillar dem!
 
Kram!
 
 

» Luiza

Gillar de ? JAG ÄLSKAR !!!!! Så jäkla fina bilder. Fifasiken.
Kram

Svar: Haha.. Tack goa Luiza! Vad glad jag blir!Kramar till dig!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-24 // 23:32:26

Lika fantastiska bilder som vanligt :-)
//Eva

Svar: Åh tack Eva! Det värmer såååå!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-26 // 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: