Sommarkvällar!

Just nu sitter jag mest och redigerar och åker även och fotar bostäder hela dagarna :) Värmen är här och jag bara njuuuuter! Idag ska ett hus på Värmdö fotas och det är de bästa nu när vädret är som det är! Man kan springa runt utomhus och bara dra åt sig all D-vitamin man kan innan hösten och vintern kommer igen :)
 
Denna veckan bor vi hos min mamma ute på "landet" och passar hennes katter då hon smet iväg till Spanien. Det gör oss ingenting då det är härligt att få vara ute och äta i kvällssolen och få grilla varje dag :) LYX som vi lägenhetsmänniskor absolut inte kan njuta av ofta! Så jag ser denna veckan som lite halvsemester även om jag jobbar som en galning för jag vet att på kvällen väntas det lugn och ro och grillparty! Love it!
 
Nu är jag hemma en sväng för att städa lite och tvätta (ja, även fotografer gör sånt speciellt när man har en väldigt glad men åååå så smutsig liten 1,5-åring i huset haha..) och sen bär det av till Värmdö!
 
Kram på er och tack ni som följer mig!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: