Midsommar...

Så är det då Midsommar imorgon. Det känns helt otroligt att tiden går så fort! Hur hinner man med undrar jag?
Jag blir ensam i helgen då min man och dotter flyger ner till Skåne och firar med hans familj och jag stannar hemma och jobbar och tar det lugnt. Imorgon ska jag vara med mina närmsta (förutom dotter och man då) och bara mysa och göra blomkransar :)
 
På lördag har jag jobb på dagen och på kvällen har jag efter mycket velande bestämt mig för att vara ensam. Det är inte så mycket av den varan när man är småbarnsmorsa och egen företagare :) Jag behöver ibland ta en liten paus och andas och bara vara jag så det har jag nu bestämt mig för! Ska bli riktigt skönt!
 
Jag måste säga att just nu är jag verkligen en total blandning av lyckorus över allt som händer i mitt liv och total stress haha.. Hur det nu går det? Men så är det och det känns faktiskt riktigt bra! Jag har gjort en storsatning i år på min fotografering och investerat mycket i mitt företag och det känns riktigt bra i magen!
 
På det personliga planet så har jag plockat upp några trådar med gamla bekantskaper som betytt mycket i mitt liv och det är otroligt roligt att ta upp de och binda de igen. Många gånger förlorar man ju kontakt med folk inte på grund av att man inte tycker om varandra utan att livet kommer i vägen och man går åt olika håll ibland!
 
Med det sagt så önskar jag er alla en fantastisk Midsommarhelg och jag hoppas på underbart väder imorgon när vi har det bra och är med de vi vill vara med :)
 
Jag slog på stort idag och skaffade en vacker solros som nu pryder vår balkong! Jättelycklig :)
 

» Luiza

Hoppas du haft en riktigt fin dag.
Många kramar

Svar: Detsamma finaste du! Har haft en jättefin dag men nu är jag slut som artist och behöver sova haha..Kram kram
Lisa-Marie Chandler

2013-06-21 // 22:17:11
» frida

din andra blogg funkar inte även fast jag prövar med det nya namnet

Svar: Vad konstigt. Mamma var där inne idag... https://livetsomfotomamma.wordpress.com/ kanske testa lite senare om den strular... :(
Lisa-Marie Chandler

2013-06-21 // 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: