Lite glädje i skogen...

Träffade denna goa familjen i skogen för att fota sonen, vovven och hela familjen! Den lilla killen var en glad en med förkärlek till kottar och Gangnam Style och trots att han inte har mer än 1 år och 3 månader i nacken så visslar han som ett proffs på familjehunden :) Otroligt gulligt måste jag säga! Har inte sett någon i den åldern vara så duktig på att just vissla!
Denna fotografering var lite extra mysig eftersom att vi träffades på det ställe jag växte upp och fotade lite i skogen där jag inte varit på säkert 15 år. Min mamma bor fortfarande kvar där ute men har inte varit uppe på detta stället på sååå länge!
 
Myggorna gillade både mig och lillkillen så jag har några stora fina myggbett som bevis på att vi var där och jag gissar att familjen sitter hemma och kliar de också :)
 
 

Vilken liten sötnos!! Älskar den första bilden!

Svar: Visst är han! Ja den första är helt klart en favorit hos mig med!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-28 // 10:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: