I Utös skärgård...

Där fanns Annelie och Krister igår för en preshoot (testfotografering) inför deras bröllop nästa vecka! Vi fick åka båt i runt 45 minuter för att komma dit och det var riktigt trevligt! Man hann äta en smörgås och sitta och prata och alla ni som känner mig vet hur jag tycker om att prata :)
 
Vilken fin familj de är! Kärleken lyser i ögonen (ja det är faktiskt sant!) och deras lilla son bara ler och skrattar om vartannat. Man blir bara riktigt glad av att vara i deras närhet och ni kan ju förstå att jag är enormt tacksam och glad över att just jag får vara där och föreviga deras bröllop nästa vecka! Känner mig väldigt hedrad inför varje bröllop (ja eller alla fotograferingar egentligen såklart) som jag får vara med på. Det är både nervöst och otroligt roligt och jag längtar verkligen! Efter idag så längtar jag ännu mer! Vissa par bara är så otroligt härliga på bild och det vara lyser kärlek om dem!
 
 

Vilka underbara foton! Känslan i de liksom!!

Svar: De riktigt lyser med sin kärlek så det ska bli så underbart att fota deras bröllop nästa vecka!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-28 // 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: