En härlig dag

Igår lyste solen och det var härligt varmt och det kändes som riktig svensk sommar! Älskar det!
 
Det var fotografering på schemat och jag hade en porträtt/barnfotografering på förmiddagen och en familjefotografering på eftermiddagen. Underbart! Ni kan tro att jag ramlade ihop på eftermiddagen och var helt slut haha.. :) Jag älskar verkligen det jag gör! Det finns inget som gör en så glad som när man levererat bilder och får ett mail om hur nöjda de är! Det värmer så otroligt!
 
Här kommer lite bilder från den första fotograferingen! Denna kvinnan är så enormt vacker och gift med min kusin! Lyckos honom eller hur! De var dessutom det första bröllop jag fotade och vi möttes på samma plats jag fotade deras porträttfoton på! Riktigt roligt! Det vart lite annorlunda foton denna gången då det var bara hon och barnen :)
 

» Lotta

Jättefina bilder! Älskar den första på flisan :)

Svar: Vad kul :) Ja jag är riktigt nöjd!Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-06-30 // 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: