Att vara fotograf!

Ja, många tror ju att det är väldigt glamoröst att vara fotograf. Man åker runt och fotar och reser mycket. Ska jag vara ärlig så är 75% av arbetet att sitta framför datorn :) Så här sitter jag med en varm kopp kaffe, en liten bit goood ost och tittar ut genom fönstret samtidigt som jag jobbar! Inte helt fel måste jag säga :)
 
Har haft några administrativa dagar hemma nu så och jag laddar inför en lång helg. Jag kommer att finnas på Birka Kattklubbs utställning i Märsta hela helgen och fota katter! Kom gärna och hälsa på om ni har vägarna förbi! :)
 
Det blir sista utställning innan vintern. Nu är det bröllop och porträtt hela sommaren och hösten som är på schemat! :) Längtar verkligen till första bröllopet i år!
 
Ett av mina favoritfoton från förra året :)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: