Vilken dag!

Jag vet int ens hur jag ska börja beskriva min dag för er... Jag har faktiskt ingen aning! Jag började dagen på en båt ut i Skärgården. Solen lyste, folk log och barn sprang runt på båten medan jag satt och gick igenom planer i huvudet. Planer om kärlek, bruden och brudgummen. Båten anlade och jag började med att gå fel i den stekande solen med hela min utrustning :) Jag hittade till slut rätt och där kom in på hotellrummet där bruden gjorde sig i ordning med hjälp av yngsta lillasyster som hade gjort i ordning hår och smink och OJ så vacker hon var! Som en drömlik Flamencodansare...
 
Jag och brudparet åkte sen vidare för porträttfoton och WOW vilket par de är! Jag har skrivit det förr och skriver det igen. Det är få par som lyyyyser så starkt som dessa. Jag hade svårt att hålla tårarna borta under vigseln och jag brukar faktiskt inte få tårar då jag är så inne i mitt fotande. Så ni förstår hur vackert det var!

Hela dagen flöt på på samma sätt. Jag kröp, rullade, ramlade på stenar, klättrade och sprang och brudparet såg så otroligt vackra ut under hela tiden! Jag sitter nu och kikar igenom bilderna och blir sådär löjligt glad och kär. Kär i kärleken, kär i mitt fotograferande och kär i brudparet! Tror ni att man kan få gifta in sig där kanske? :)
 
Tack Annelie och Krister för en helt ljuvlig dag! Ni förstår inte hur lycklig jag är över att just jag fick vara där och dela ett av era livs största ögonblick!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: