Så fylld av kärlek och glädje!

Så kändes det igår när jag träffade detta helt underbara paret för en provfotografering inför deras bröllop. Underbara Ylva-Li känner jag genom internet sen tidigare och hon är också fotograf och driver Studio Li norr om Uppsala och hon är precis lika underbart go och glad som jag trodde att hon var!
Det ska bli väldigt roligt och speciellt att fota detta bröllopet just därför! Om lite drygt två veckor är det dags!

Det bjöds på mycket skratt och missförstånd när vi försökte kommunicera fram hur jag ville att de skulle stå och jag hade nog velat ligga dubbelvikt rätt mycket under tiden vi fotade! Haha..
 
 

Ni är så fina tillsammans! Lycka till!

2013-07-05 // 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: