Imorgon gäller det :)

Imorgon åker jag, min dotter och mamma till Stenungssund för att hälsa på min moster! Detta har varit planerat ett braaaa tag men blivit uppskjutet eller bortprioriterat mer än en gång :) Men NU ska vi alltså åka! Det blir ju en lite annorlunda resa mot vad vi från början hade planerat :) På söndag åker vi nämligen till Göteborg för att där jobba lite då jag ska fotografera några familjer och vi ska bo på hotell och mysa i 2 nätter :)
På vägen hem svänger vi av mot Alingsås för att hälsa på vår gamla hund som fick flytta dit för 1,5 år sedan. Åh vad jag längtar!! Och även där blir det antagligen fotografering!
 
Så det blir en super roadtrip! :) Längtar efter att få komma hemifrån en stund! Ska bli väldigt härligt att umgås med de finaste brudarna i mitt liv (dotter och mamma) och en släng av arbete som jag älskar!
 
Jag hade tänkte blogga om bröllopet i lördags men har inte hunnit gå igenom och fixa de bilderna jag vill lägga ut så det får vänta till nästa vecka! Ni kan få kika lite på två bilder så länge :)
 
Stor kram till er!
 

» Frida

Njut massor och ha det så roligt! :)
Otroligt fina bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
Det ska vi!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-26 // 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: