Mer kärlek till folket!

Medan vi väntar på fler bilder från det underbara bröllopet igår så kommer här lite andra kärleksbilder! Det smög in en bild på en av deras döttrar också i slutet av fotograferingen :)
 
Jag går ju som jag nämnt tidigare en fotokurs för att förbättra och förnya mig själv och det är helt galet vilka sidor jag hittar hos mig själv! Jag visste inte ens att de fanns där men fanns gjorde de minsann! Bästa investeringen jag gjort måste jag säga! Emelie är grym på att peppa om inte annat för något man är duktig på som fotograf (eller vilket kreativt yrke som helst skulle jag tro) är att klanka ner sig själv, jämföra med andra eller bara vara allmänt självkritisk. Då behöver jag en liten "Emelie syrsa" på axeln som drar upp en igen och får en att känna allt det som faktiskt finns där, vifta bort alla dumma tankar och dra fram allt det där positiva som man behöver och vill ha! Jag har länge lidit av just det. Att inte känna mig bra nog, inte tycka att jag är lika bra som alla andra... Det tror jag många fotografer känner hur länge man än hållt på. Man kommer till ett ställe när man känner att man stampar och står stilla och vet inte riktigt vilken väg man ska gå. Jag vet nu vart jag ska gå. Jag vet vem jag är och jag älskar det jag gör! Det kan med andra ord inte bli bättre!
 
Tack för att ni läser min blogg! Jag blir så otroligt glad när ni kommentarer något jag gjort, sagt eller fotat. För trots att jag numera inte behöver uppskattning och beröm för det jag gör så uppskattar jag det enormt ändå :) Att höra att någon tycker som jag eller gillar det jag gör värmer ända in i benmärgen ska ni veta!
 
 

Superfina och härliga färger :) Och jag vet precis vad du menar för jag har gått igenom precis samma resa :)

Du är grym!
Kram

Svar: Tack goa du! Vad roligt att höra att du tycker om dem!
Ja jag tror vi alla går igenom denna process mer eller mindre. Och jag tror att det kommer och går också!

Kram till dig!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-08 // 09:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: