Liten Junie i Juli!

Idag var jag i Sigtuna och träffade lilla Junie och hennes familj! Det var en mycket trevlig liten familj som också hade en liten vovve vid namn Snobben som också fick vara med på några kort :)
 
Det är så otroligt roligt att få ta del av mina kunders liv. Bara för en stund, bara för ett ögonblick. Att få se dem och deras barn, se vem de är lik och försöka få se bakom vem det är som sitter framför mig och ska bli förevigad som hon är idag. En liten nyfiken tjej som älskar lamm och Bamselåten. Imorgon är hon större. De växer så fort och man hinner knappt med. Därför är jag glad att jag finns. För att föreviga hur hon är idag. Försöka få fram det lilla speciella leendet som hon har just nu. Det är lätt att glömma för att om några månader har hon ett nytt speciellt leende som är precis lika underbart som detta men annorlunda. Som småbarnsmamma vet jag hur fort det går och hur lätt det är att glömma. Med andra ord. Jag är glad att jag finns :)
Tack alla ni fina människor som låter mig föreviga er och era nära och kära. Det värmer mig att få träffa så mycket underbara människor och att få göra det jag älskar och förhoppningsvis göra er lyckliga på samma gång!
 
En smygbild på en liten Junie med kompisen Snobben, fler kommer senare!
 

Jättefin bild!

Svar: Tack så jättemycket!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-24 // 11:32:16
» Frida

Åh gu så söt! Vilka ögon! :)
Väldigt fint skrivet också!

Svar: Men visst har hon fantastiska ögon!! Helt underbara!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-24 // 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: