Lite nördig...

Ja jag känner mig lite nördig i mina glasögon! Men åh vad jag älskar dem! :) Speciellt som jag är förkyld just nu och skippar då linserna då jag hört att man inte ska peta i ögonen och så när man är dålig så jag kör på mina glasögon! Lite trixigare att fota men det går! Och så känner jag mig lite smygsnygg i dem! Tog ett självporträtt igår morse när jag precis gått upp utan smink och allt :)
 
 
 
Idag har jag varit i Tierp och fotat ett underbart par som gifter sig den 20 juli och vi har haft en jätterolig fotosession! Jag tror att bröllopet kommer gå som en dans men om vi skrattar lika mycket som idag finns en risk att vi bara har bilder när vi ligger och skrattar rullandes på marken :)
De ska hem och öva upp ett seriöst uttryck i spegeln (ja, jag ger hemläxa till mina brudpar haha..)
Lite bilder kommer imorgon!
 
Kram!

» Luiza

De är verkligen skitsnygga. Och du , likaså. Jag är på jakt efter nya. Var dessa dyra ? Var köpte du de ?
Kram fina :)
Luiza

Svar: Tack goa du <3Jag köpte de på Lensway. Köper alltid mina där. De har 50% då och då på alla glasögon så de gick bara på 699kr. Ser ut som att det slutat nu dock.
Har nu 3 par glasögon att varva mellan samt linser haha... :) Samtliga glasögon från Lensway :)
Kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-03 // 22:16:11
» Luiza

Då är det nog dags att ta reda på vad jag har skärpa på glasen så jag kan beställa mig ett par :)

Svar: Det tycker jag! :)Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-03 // 22:22:17
» frida

MILFEN Lisa :) snygg som tusan

Svar: Haha.. Tack så JÄTTEmycket! Vilken egoboost!Kraaaam!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-03 // 22:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: