Det vackraste jag vet...

Det vackraste jag vet sjöngs idag i Tegelsmora Kyrka i nära Örbyhus norr om Uppsala. Den otroligt vackra visan sjöngs för Ylva-Li och hennes Alexander som idag sa ja till varandra. Vilket underbart par de är! Glädje och skratt är det som ljuder när jag fotar de efter vigseln och vädret släppte några droppar vatten på oss men bara pyttelite. För att ge de lite tur skulle jag tro!
 
Idag hade jag ju med mig en assistent vid namn Frida Furberg som också är fotograf. Jättegullig tjej och vi hade väldigt trevligt under dagen! Vi blev bjudna på mat och tårta och levde som prinsessfotografer tror jag minsann!
 
En helt underbar dag som jag nu avslutar i soffa helt däckad bredvid min egen man och bara känner mig härligt trött och lat :)
 
En smygkik från idag!
 

» Frida

Åh så fiint! Det var verkligen super roligt att få träffa dig och dagen var underbar! Prinsessfotografer var ordet!
Det gör jag mer än gärna om. Du är verkligen fantastisk, både som person och fotograf! :)

Svar: Åh tack så mycket vad glad jag blir! :)Jag är jätteglad att du var den som följde med! Hade jättetrevligt!
Ha det jättebra nu! Ser fram emot att se dina bilder!
Kram Lisa-Marie
Lisa-Marie Chandler

2013-07-21 // 01:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: