Annelie & Krister 6 juli 2013

Den 6 juli var Utö fyllt av kärlek till brädden och jag hade turen att befinna mig där för att föreviga Annelie och Kristers dag! Det var lite nervositet i luften men inte så mycket man skulle kunna tro. De utstrålade värme och tillsammans var de trygga och det var otroligt lätt att få fina bilder på detta paret som bara sken upp när de såg varandra!

Tack för en helt fantastisk dag!
 
Det blir ett otroligt långt inlägg med bilder här och jag hoppas ni orkar scrolla igenom dem :)
 



 
 

» Luiza

Helt fantastiska bilder. Man blir så glad av att se de :). Sitter och scrollar med ett leende på läpparna.

Kram fina du.

Svar: Tack så mycket goa du! Vad glad jag blir!!
Kram kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-11 // 14:07:01

Urfina bilder verkligen - man riktigt känner stämningen genom dem! :-)

Svar: Åh tack så mycket! Det är precis det jag försöker få fram i mina bilder!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-11 // 19:42:10
» Mami

Fantastiskt fina bilder, alla små detaljer är så fina. Jag håller med Luiza. Man blir så rörd och glad av dina fina foton

Svar: Tack mamma! Blir sååå glad! :)Massa kramar!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-11 // 20:25:18
» frida

Man skulle ju vilja gifta sig varje år när man ser så vackra bilder :)

Svar: Å tack Frida!Vi kommer förresten imorgon. Hon var pigg och glad efter sovstunden så det var bara en engångsgrej *puh*
Kram!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-12 // 10:39:08

Jättefint! Gillar den när de sitter lutade mot husväggen!!! Nice de luxe ;)

Svar: Tack så jättemycket!! :) Blir jätteglad!Kram
Lisa-Marie Chandler

2013-07-13 // 00:13:22
» Frida

Helt fantastiska foton! Grymt ljus, vackert par, bra kompositioner! Underbart! Man blir väldigt glad när man ser dom. :)

Svar: Åh tack så otroligt mycket! Som jag nämnde är jag verkligen supernöjd själv och det känns sjukt bra!
Lisa-Marie Chandler

2013-07-21 // 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: