1+1 = 3

Här kommer då en bildbomb från gårdagens gravidfotografering. Som jag nämnde så var de så otroligt vackra! De bara levererade ett sprakande leenede efter ett annat och jag bara klickade på!
 
Jag fotar ju sällan i studio längre men ibland blir det ju så ändå :) Detta blev en kombinerad studio/utomhusfotografering om man kanske inte vill ta underklädesbilder utomhus men ändå få de där underbara bilderna med solen som ända ljuskälla :)
 
Jag är så otroligt glad att de kom till mig och jag frågade nästan på en gång om de var gifta haha... Jag sa att deras bröllopsbilder måste blivit helt underbara så fina som de är ihop! :)
 
Dagar som igår älskar jag mitt jobb extra mycket och bara känner att hur kan jag vara så lyckligt lottad att jag får göra det jag älskar! Vara med min dotter och fotografera!
 
Här kommer de då :)
Stor kram!
 

» Frida

Jag älskar fotona utomhus, så mjukt och vackert ljus! Riktigt fint! :)

Svar: Tack så jättemycket! Jag älskar dem också! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-07-26 // 16:08:09

Vi är bara SÅ nöjda med bilderna! En häftig upplevelse som vi kommer ha med oss resten av livet!!

TACK! Karin och Jani

Svar: ÅH jag blir bara så otroligt glad av att läsa er kommentar! Den värmer ända in i själen!!!Kram till er alla tre :)
Lisa-Marie Chandler

2013-07-26 // 19:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: