Kyligt värre!

Igår var en kanondag när vi styrde kosan mot Ekerö för att fotografera 4 härliga tjejer och deras hästar. Otroligt kallt men helt klart värt det! Jag insåg hur roligt det var att göra något nytt och få träna lite och experimentera med ljus och kamera!
Resultatet blev väldigt varierat men vissa är superfina tycker jag! Jag tror att varför vissa inte blev sådär jättebra var att jag var lite stressad med tanke på att det var kallt, objektivet inte vill fokusera samt att det var lite många och lite lite tid (min dotter var med och behövde givetvis sova och äta haha...) Nästa gång blir det högst två stycken så jag kan ta det lugnt med varje person. Detta arbete gjorde jag dock gratis för att få träna på att fota hästar samt få experimentera lite. Och nu vet jag vad jag ska göra nästa gång som inte gick rätt denna gång :)
 

» frida

vansinne att jag typ missat den här bloggen =) haha du jag är gärna med dig jämt när du fotar. fu är så inspirerande

Svar: Haha... Inte är det lätt inte :)Jag blir så himla glad att jag kan inspirera någon! :)
Lisa-Marie Chandler

2013-01-20 // 00:28:49

Vackra bilder! Det är svårt att fota hästar, men när man lyckas så blir det så underbara foton tycker jag :) Gillar snödiset och det skira ljuset i flera av dina foton. Har kikat runt här på din sida (hittade hit via fototriss) och gillar verkligen dina bilder. Lägger gärna till dig i min länk-lista, om det är okej? Ha det fint!

Svar: Tack så otroligt mycket! Ja det var jätteroligt att fota hästarna men väldigt svårt i superstarkt solsken och snö överallt. Men det var det som var poängen :)
Du får jättegärna lägga till mig i dina länkar!
Ha det super du med!
Lisa-Marie Chandler

2013-01-22 // 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: