Helt ny på jorden...

Att få fota helt jättenya bebisar är så otroligt mysigt. De har bara haft några få dagar att få uppleva denna nya läskiga världen och ska nu förevigas på bild. Denna lilla underbara killen fotade jag när han låg i magen och hans storebror och nu skulle alltså denna underbart söta lilla kille sova men se det ville han inte. Som tur är så gör det ingenting utan det blev några riktigt söta bilder på en mycket vaken och go kille men världens finaste mamma bredvid :)

 
Förra veckan var helt sjukt knökfull och jag hann nästan ingenting, bilen gick sönder IGEN! Jag fick ha kvar den i en hel vecka innen den fick rullas in hos mekanikern igen. Behöver jag nämna att jag verkligen avskyr bilar!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: