Härliga söndag!

Sitter i soffan efter en otroligt härlig söndag som jag spenderat med min fina familj! På morgonen så träffade min fina bror och hans familj för gravidfotografering! Jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb och att fotografera men det är verkligen lite speciellt när man får fota några som står en nära och betyder mycket för en! Jätteroligt var det :)
 
När vi var färdiga åkte jag och mötte systra min och vi åkte till stan för lite lunch och massor av glass i stora lass som sig bör när man umgås med bästa systern i hela världen :) Avslutade denna fantastiska dagen hemma hos bror på goooo middag och våra döttrar röjde som galningar i flera timmar!

DET mina vänner är en fantastisk dag om någon!
SMYGKIK nedanför :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: