Tävla om ett presentkort på Facebook!

Till min Facebooksida!

» Eva

Hej,
Jag bör vinna för att min son på 5 månader bör förevigas med vackra foton :)
Eller kanske hans dop som är den 18 maj.

Vänligen Eva

Svar: Ett dop vore ju jätteskoj att fota! Det var ett tag sedan!Kom i håg att gilla min sida på Facebook också om du inte redan gör det :)
Lisa-Marie Chandler

2013-04-19 // 07:25:02

Jag får snart (inom några veckor) mitt andra bar och skulle bli jätte glad för ett presentkort av den så vi kan få proffskort på den nyfödda och hela familjen.

Svar: Vad roligt! :) Nyfödda är verkligen kul att fota! Kom i håg att gilla min sida på Facebook också om du inte redan gör det :)
Lisa-Marie Chandler

2013-04-19 // 07:36:24

Dina bilder blir alltid så superfina! Och än har vi några kvar i kattgänget som inte har träffat dig och din kamera, så därför hoppas vi vinna.

Ha det gott!

Nina m familj

Svar: Tack Nina! Blir så glad att ni gillar mina bilder!Ha det super du med!
Lisa-Marie Chandler

2013-04-20 // 18:39:26

Oj vad jag önskat mig just detta. Få ta Familjekort med mitt första barn. Har aldrig haft råd innan, har de verkligen inte nu. Rädd att mitt hjärta hinner växa upp innan ja får möjlighet att ta fin kort på henne. Håller alla mina fingrar och tår för att ja ska ha turen på min sida. Fånga dagen är precis vad jag vill göra medans hon är liten hoppas hoppas hoppas <3

Svar: Hejsan Johanna!Jag hoppas också för din skull! Vi är 4 personer som kommer välja ut våra favorit!
Påminner om att gilla min sida på Facebook också samt dela tävlingsinlägget där om du inte redan gjort det för att vara med!
Ha det superbra nu!
Lisa-Marie Chandler

2013-04-21 // 00:09:20

Oj vad jag önskat mig just detta. Få ta Familjekort med mitt första barn. Har aldrig haft råd innan, har de verkligen inte nu. Rädd att mitt hjärta hinner växa upp innan ja får möjlighet att ta fin kort på henne. Håller alla mina fingrar och tår för att ja ska ha turen på min sida. Fånga dagen är precis vad jag vill göra medans hon är liten hoppas hoppas hoppas <3

2013-04-21 // 00:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: