Bloggen...

Då var det dags för mig att skapa en blogg att lägga ut bilder på! :) Jag har tänkt att göra det hur länge som helst men det har bara inte blivit av. Jag har till och med skapat denna bloggen för ett bra tag sedan men började inte blogga förrän nu. Mitt största problem har varit designen och petig som jag är så var jag inte nöjd och så har det fortsatt!
 
Men nu startar jag ändå och får pilla på designen på vägen!

Detta blir nog en blandad jobb och privat blogg då jag fotar så mycket olika saker och jag hoppas att det finns folk som vill följa med :)

Grattis till beslutet! Det kommer gå galant! Lycka till! :)

2012-11-27 // 14:29:57
» Lotta

go go go

2012-11-27 // 15:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: