Vilket väder!

Alltså vilken dag! Vilken snöstorm! Har inte varit med om maken hur mycket bilar det står längs med motorvägen och hur många som är ute och går och lämnar fordon eller skottar...

Jag började dagen med att skotta ut vår bil vilket tog 45 minuter. Sen tog jag mig (om än väldigt långsamt och slirigt) till fotograferingen i Gullmarsplan... Var lite sen men de hade förståelse givetvis... En timme senare hoppar jag i bilen och längtar hem efter att ha blivit dyngsur och supertrött av skottandet och koncentrerandet på vägen dit..
 
Efter 13 bilar i vägen kom jag ut på motorvägen och kom faktiskt upp i 65 km/h. Rekord för idag! Men när jag kom till min avfart så var det totalstopp... En väg som normalt tar 20 minuter tog idag 3 timmar... Jag är alltså extremt trött och mör men jag tog mig hem och mår bra så jag måste säga att jag är lyckligt lottad ändå!
 
Här kommer lite bilder från min fotosession i söndags av den underbara familjen som vann min Facebooktävling i Augusti :) Underbarare och kärleksfullare familj får man leta efter!!
 

» Lotta

Här gav de upp med plogningen efter att ha plogat konstant så vägarna snöade igen. Inkl E20 (jobbigt). Men jag försökte förklara det för Skaraborna att det är nästan värre när det händer i Sthlm än i Skara Stad för där finns det inga andra alternativ. Här kan man ändå gå överallt. Om än lite slirigt :P

Fina bilder Lisa! :)

Svar: Javisst är det så! Det blir ju så otroligt svårt att ta sig någonstans... :) Inte ens plogbilarna kommer ju fram utan sitter fast i snön... Haha.. Ironin!
Lisa-Marie Chandler

2012-12-06 // 06:11:42

Här har det också kommit mycket snö! Fina bilder.

Svar: Tack så jättemycket! :) Ja sååå otroligt mycket snö det kom!!
Lisa-Marie Chandler

2012-12-06 // 06:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: