Dubbelt upp!

Första tvillingarna för i år var verkligen småttingar :) Jag är givetvis så otroligt glad att jag fick prova att fota nyfödda tvillingar och det var riktigt knepigt men helt underbart! Jag är väldigt nöjd med resultatet och tror minsann att föräldrarna är det också :)
 
Jag inser ju att jobbet med två småttingar verkligen är dubbeltrubbel haha :) MEN när man såg de små småttingarna ligga med armarna runt varandra och snusa så hoppar helt klart hjärtat dubbelsteg också! Det får man minsann inte uppleva som förälder till bara en...
 
Som vanligt är jag enormt lycklig över allt jag får uppleva genom mitt yrke och alla underbara människor jag får träffa. Både barn och vuxna. Ibland träffar man sånna människor som liksom bara lägger sig i hjärtat och slår rot där :)
 
Här kommer nu småttingarna Edvin och Wilhelm <3

Åh älskade Angie! Gossepiltarna är så fina att jag tror jag går i tusen bitar! Lisa-Marie - you nailed it again! <3

Svar: Tack så otroligt mycket Louise! Jag blir så otroligt glad av dina ord!Kram till dig!
Lisa-Marie Chandler

2014-03-24 // 22:13:01

Vilka underbara bildet!

Svar: Tack så mycket :)
Lisa-Marie Chandler

2014-03-25 // 07:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: