Barn barn barn

Denna veckan har barn verkligen dominerat mitt arbetsflöde och min dator. Det har varit redigering av nyfödda, fotografering av nyfödda och fotografering av barn barn barn. Jag älskar det verkligen! Barn är verkligen underbara men idag när jag hade brorsdöttrarna på besök och min dotter samtidigt och de röjde, spelade på leksakerna samtidigt som jag fotade minstingen så kände jag när dottern äntligen sov att min egentid var ordentligt behövd och längtad efter. En godispåse låg i ett skåp och den har ropat lite då och då under dagen för att liksom locka mig dit och en bra film (vilken vet jag inte) ska nu väljas. Sen ska rumpan vilas på soffan och godiset ska intas. Hur härligt som helst!
 
Jag har jobbat på nya hemsidan i flera veckor och jag får inte riktigt till det som jag vill ha det, mycket ska läras in då jag börjat med ett nytt sätt att göra hemsidan på men snart hoppas jag att ni kan få ta del av den! Har inte uppdaterat några bilder sen i höstas tror jag.
 
Jag bjuder givetvis på en liten bild här på minsta brorsdottern :) Kan ju inte lämna er utan en bild!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: